Interviu: LA TAIFAS CU BĂDIA NAE PURCĂREA



„Noi suntem poporul cu cea mai grea şi cea mai lungă rezistenţă anticomunistă”


Marius Iona: Ce-aţi mai făcut săptămâna asta?

Nicolae Purcărea: E greu să spun ce am făcut. Am citit din cărţile astea, că tot citesc, că… foarte ciudat ştii, trebuie să iau de două-trei ori capitolul să-l pot înţelege, să pot memora esenţialul, că aşa mă leg de idee, îmi notez ideea pe care undeva trebuie să o dezvolt şi eu. Suntem obligaţi să cunoştem Holocaustul poporului evreu.

M.I.: Este un lucru rău să cunoştem Holocaustul?

N.P.: Dom’le, nu este un lucru rău. Dar de ce suntem obligaţi să-l cunoaştem? De ce nu suntem obligaţi să cunoştem Holocaustul poporului nostru? Să ştii poporul tău prin ce suferinţe a trecut.

Citeşte tot articolul pe ISVOD.

Acest articol a fost publicat în Interviu și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

